اطلاعیه مهم : جهت رزرو آنلاین در ایام نوروز حتما قبل از پرداخت از خالی بودن اتاق مطمئن شوید.
محمد زارعین

6 نکته در اجاره باغ تولد و مهمانی در یزد

  •  1402-11-20
  •  0 دیدگاه

همیشه سورپرایز کردن دوستان آن هم در مراسم تولدشان ایده ی خیلی جذابی به نظر می آید. چه بهتر هست که برای تولد، یک باغ دربستی رزرو کنید و با خیال راحت و با همه امکانات به جشن و شادی بپردازید!

اجاره سالن تولد در یزد
اجاره سالن تولد در یزد

ما در سرای جهانگرد یزد افتخار میزبانی شما برای اجاره باغ ویلا را داریم.

بیاید با چند مورد از ویژگی هایی که باید موقع اجاره باغ تولد در نظر بگیرید آشنا شویم:

  1. فضای باغ و میزان ظرفیت: فضای محیطی که برای اجاره انتخاب می کنید باید مناسب مهیمانان شما باشد. همچنین از این غافل نشوید که تعداد مهمان ها هم مهم هستند.
  2. موقعیت مکانی: فضایی را انتخاب کنید که دسترسی به آن راحت باش و میهمان ها به به راحتی به آن برسند
  3. امکانات: امکانات واجب برای هر اقامتی را در نظر بگیرید. سرویس بهداشتی مناسب، اتاق های مناسب، گرمایش و سرمایش مناسب از جمله مواردی هستند که باید موقع اجاره باغ تولد در نظر بگیرید.
  1. تزئینات و چیدمان: چیدمان فضا و تزئین آن مطابق میل شما از مهمترنی عواملی هست که باید در نظر بگیریدو همچنین همکاری کادر مجموعه برای سورپرایز کردن مهمان های شما هم خیلی مهم هستند.
  1. بودجه: باغ‌های مختلف بسته به ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های متفاوتی دارند. پس مهم است که گزینه‌ای انتخاب شود که با بودجه‌ی شما همخوانی داشته باشد.
  1. قوانین و مقررات: قوانین مربوط به استفاده از فضا، مانند ساعات مجاز برای پخش موسیقی، محدودیت‌های احتمالی نسبت به غذا و نوشیدنی و قوانین مربوط به تجمع، را حتما بررسی کنید.

با توجه به موارد فوق امیدواریم تجربه مهمانی فوق العاده ای را داشته باشید!

در استان یزد برای رزرو باغ تولد و جشن عروسی می توانید روی مجموعه سرای جهانگرد مهریز هم حساب کنید. ما در با اجاره باغ ویلای سنتی در مهریز بهترین میزبانی را برای شما فراهم خواهیم کرد.

باغ مهمانی در یزد

منتظر چه چیزی هستید؟ برای دیدن مشخصات کامل و تصاویر باغ روی لینک زیر کلیک کنید.

نظر خود را بگذارید

پنج + 1 =

Translate »